بعضی وقتا

بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن . . .
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری !
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی ...



نظرات شما عزیزان:

samaneh
ساعت10:32---16 شهريور 1394
بیا ای دوست لبخندی بزن بر جام تنهايي
بیا بشکن به سنگی شیشه ایام تنهايي
بیا ساحل نشین ! من غرق در دریای غمهایم
غریقم در سکوت سرد و نا آرام تنهايي
بیا بتهای غم را از خلیل عشق من بشکن
بیا بشکن بدینسان هیبت اصنام تنهايي
که از داغ محبت آتش در دل فروزان شد
نمی دانی چه زجری می کشم هنگام تنهايي
درخت شعر من خشک است و در باغم نمی آیی
بیا شاید بیفتد رعشه بر اندام تنهايي
خزانم را بهاران کن بیا در بزم ما بنشین
که باشم بار دیگر شاهد اتمام تنهایی


samaneh
ساعت14:53---8 شهريور 1394
خســـــتم...✖
خستـــــم از خــــــــــودم...✖
از خـــــودم ڪہ فقـــــط ادعـا دارم ڪہ میتـــــونم تنھـــــایـــــے از پسہ زندگـــــیم بر بیـــــام...✖

فقـــــط ادعـــــا دارم ڪہ نسبت ب اطـــــرافیانم بـــے
تفـــــاوتم...✖

ادعـــــا دارم ڪہ دلـــــم سنگـــــے شدھ...✖

نشـــــدھ...بخـــــدا نـــــشدھ..✖
مـــــن فقط خستـــــم...✖

بـــــے حوصلـــــم...✖
حٺے حــوصلہ خودمم نـــــدارم...✖
حـــــوصلہ هیچــــــــــیو...✖
فقـــــط بعضے شـــــبا ڪہ دیـگہ ظرفیتـــــم تڪملیل میـــــشه...✖
همہ خستـــــگیمو...دلتنــــــــــگے


samaneh
ساعت15:16---7 شهريور 1394
من هروئین کیم؟

ژلوفن؟

استامینوفن؟

سرماخوردگی؟

از این قرص جوشانا چی؟

دمنوشم نبود؟؟؟؟

گل گاو زبون چی؟

نهههههههه

عجب !

خدایا دمت گرم به ما که رسید همه رو شفا دادی


فرشته
ساعت9:41---9 مرداد 1394
گاهی مجبوری بغضت را با مقداری آه فرو ببری و بگویی،

قسمت نبود...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دلنوشته و متن ها ، ،

تاريخ : سه شنبه 6 مرداد 1394 ا 10:54 نويسنده : رضـــــــــا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.